lauantai 29. syyskuuta 2012

Ihana syklaami

Nyt näytän vaan tämän kauniin kukan jonka sain ystävältäni eilen. Hänkin tietää mistä väristä minä eniten tykkään. Syklaami on minulle vaan niin outo kukka että yritin aamulla katsella kukkakirjasta hoito-ohjeita. Saapa nähdä kauanko saan pidettyä tämän kaunokaisen hengissä. Vaikka meillä ei niin hirveän lämmintä sisällä olekaan, niin aurinkoisena päivänä olohuoneen lämpötila kohoaa helposti yli kukkasen sietorajan. Pohjoisen puolella makuuhuoneissa olisi viileämpää mutta ei niin valoisaa.

Sukkasato jää tälläviikolla minun osaltani vaille tulosta. Aloitin alkuviikosta kirjoneulesukat miesten koossa. Kahdella värillä, mustalla ja harmaalla ei oikein sovi mun värimaailmaan. Siksi ei oikein huvita neuloa. Sain minä aamulla jo ensimmäisen sukan valmiiksi ja toista varren verran.

Mukavaa viikonvaihdetta, säästä riippumatta kaikille jotka sattuvat poikkeamaan blogissani.

5 kommenttia:

  1. Upean värinen syksyn piristys :)

    Musta ei tosiaan ole mikään erityisen kiva väri neuloa ainakaan pimeään vuodenaikaan.

    VastaaPoista
  2. Hienon värinen kaunis kukka. En minäkään tykkää, enkä oikein näekään pimenevinä iltoina mustaa neuloa. Oikein mukavaa alkavaa viikkoa, ja hyvää syksyn jatkoa sinulle.

    VastaaPoista
  3. Miun syklaami viihtyy viileällä verannalla. Syklaami on vähän hankala miusta, kun se ei saisi kuivahtaa, mutta ei saisi uida vedessäkään.

    VastaaPoista
  4. Oikein kaunis kukka! Joskus olen tuollaisen omistanut ja uittanut pilalle.

    VastaaPoista